Co je copywriting

15.09.2011 11:07

Co je copywriting?

Úkol copywritingu je jednoduchý: zaujmout a prodat. A je jedno, jestli se jedná o spodní prádlo, právní služby nebo dovolenou v Amazonském pralese. Zní to možná jednoduše, ale řekněme si to rovnou, kdyby to bylo skutečně tak snadné, tak by se zboží prodávalo samo. Existuje celá řada pravidel a omezení, jak vytvořit „dokonalý“ reklamní text, který zaujme ty správné lidí (vaši cílovou skupinu) a prodá (ideálně váš produkt) :-).

Proč je copywriting tak důležitý?

Že je copywriting důležitý, o tom snad netřeba pochybovat. Reklama je všude kolem nás, zákazníci se vůči ní stávají imunní, a tak nejefektivnějším způsobem oslovení nových klientů se stává právě public relations a dobře cílený copywriting. A je to právě text na vašich firemních stránkách, který z náhodného návštěvníka udělá nového, loajálního zákazníka! Jediné, co pro to musíte udělat, je zařídit, aby po přečtení článku dostal neodolatelnou chuť pořídit si Váš výrobek nebo využít Vaši službu. Přesně to je práce dobrého copywritingu – přinést maximum užitku, poměrně levným a hlavně nenásilným způsobem oslovit tisíce lidí z cílové skupiny a vytvořit z nich stálé zákazníky, kteří si Vaše produkty zamilují ještě dřív, než je vůbec vyzkouší.

Co přesně tedy dokáže dobrý copywriting?

  1. v záplavě jiných textů a informací získá pozornost správných cílových skupin

  2. přitáhne zákazníky a probudí v nich zájem o Váš produkt

  3. udrží pozornost a předá mu všechny důležité informace o produktu

  4. a konečně dovede čtenáře k Vašemu cíli – prodat, zlepšit image, zkrátka cokoliv si na počátku vzniku textu zamanete.

Jak je vidět, dobrý copywriting dovede mnohé… často téměř zázraky. Stačí ho uchopit tím správným způsobem a využít jeho sílu ve svůj prospěch a úspěch je zaručen!

Tak co, jste připraveni být úspěšní? :)

S čím Vám mohu například pomoci?

 

  • s tvorbou nových originálních textů – odborných, life-stylových i reklamních; pro weby, MFA, e-shopy i tradiční média

  • s web copywritingem s důrazem na SEO, analýzou a využitím nejefektivnějších klíčových slov pro Vaše účely

  • s tvorbou úderných názvů, sloganů i headlinů

  • s psaním reklamních textů, tiskových zpráv, advertorialů, kompletním plněním webů i pravidelnou redakční prací

  • s texty propagačních materiálů, plakátů, inzerátů, reklam, katalogů, firemních B2B i B2C magazínů.

  • s přípravou a vedením sociálních sítí.

  • s překlady anglických textů do češtiny při zachování propagační funkce

  • s korekturou stávajících textů

—————

Zpět


Kontakt

Martina Dvořáčková (CreativeMaD)

ICQ: 419099497

TEL: 728 317 846